onsdag 4. juli 2007

En ledsager sniker seg med på skrivelasset :-)

Ja så er en uke med skriving, latter og moro dessverre over. Jeg vil
gjerne få takke dere alle sammen for en lærerik uke.

Det som har imponert meg mest er deres skriveferdigheter! Som kommende
norsklærer kjenner jeg at jeg fryder meg, og jeg gleder meg til å bruke
noe av det spennende Simon og Mikkel har introdusert meg for. Aller mest
gleder jeg meg til å bygge en karakter :D

Jeg håper at alle som en sitter igjen med mye lærdom og erfaringer som
dere kan benytte dere av i de neste to årene, helt til neste skriveleir
der ny lærdom og kunnskap venter!

Evelyn

2 kommentarer:

Muldra sa...

Hei!
Så artig å høre fra deg :D
Kult du skal bli norsklærer da. På hva slags nivå? Vil du skal komme til trondheim og undervise på brundalen vgs, der jeg går ;)
Vil gjerne høre fra flere ledere!

Unknown sa...

Jeg blir lærer i norsk og biologi på videregående :) Jeg har dessverre store planer om å flytte tilbake til sørlandet, så blir nok neppe Trondheim på meg ;) Du vil ikke flytte sørover da? Hehe.... ;)