fredag 29. juni 2007

Jeg er kul!

I dag er det fredag, og imorgen er det festdag!!!!
Alle avtaler skal avlyses selv bryllup... (Aasmiund?)
VI har tillegg fått en veldig "u-hyggelig" oppgave fra festkomiteen.
Vi skal lage Haiku dikt, en spesiell type dikt, som er kjedelig å skrive
som så mye annet. Men kåseri er bra! Ja jeg skriver masse av det...
Men hvorfor i huleste skulle dere lese om det??
Fordi jeg er så flink som får folk til å lese videre!!! :D:D
DU leser videre ikkesant? Dette ble litt useriøst...
Men Eli var ikke spesielt seriøs heller, den såkalte sjefen,
hvis sjefen er useriøs kan vell hennes "undersotter" også være litt useriøse??
Advarsel! Dette kommer til å bli en laaaang tekst.

Ok, jeg er ikke undersotten hennes, selv om jeg er den yngste her :(
Siden du leser dette kjeder du deg sannsynligvis... så hva hvis jeg gir det et regnestykke?
For å finne ut hvor gammel jeg blir i år!!! :p
Jeg vil ha levd 5843 dager i det jeg fyller år!

Uansett burde jeg si at dette er en veldig fin leir, hvis jeg skal overleve, siste rest av denne uka.
Og i tilfelle det virket litt ironisk... så er dette faktisk en fin leir.

Og bare for å holde løftet om en lang og kjedelig tekst kan jeg kommentere denne dagen!!!! og lit på de forrige dagene! :D Stakkars deg

Muldra har fortalt Simon, men hun diskriminerer Mikkel!
Som er den andre forfatteren, begge to har vell god humor.
Og siden jeg er veldig dårlig på komplimenter er det ikke mye mer å si.
To hyggelige folk burde holde for dere.

Sovetider er også litt spesielt siden alle er "voskne" med unntak, (som meg! :D)
så kunne vi legge oss så sent vi vil! Ok for dere over 18 har ikke dette noe å si
men i tilfelle du er yngre så er jo dette kjempeflott! Problemet kommer neste morgen
når du skal stå opp, klokka åtte, muligens litt senere.

I dag er det torsdag!

og etter enda en inprovisasjons med Simon setter vi oss ned foran pc-en for en dag med det kjedelige temaet dikt. Mange kommer til å motsi meg... men hva kan vell de gjøre??
(Plz Muldra ikke slett denne! plz) :p

Vi har fått besøk av Geir Gulliksen, en hyggelig lyriker.

Og siden er litt lei av å skrive nå... så kanskje vi slutter nå?

Den ble ikke så lang ble den?

Bernt (Muffe)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Det glemte jeg! Heretter må alle under 18 legge seg klokka 22! Hahahahahææhæhæhæhæ! Eli

Anonym sa...

Oj! Neste gang må alle under 18 legge seg kl 22. AT jeg ikke har tenkt på det før!
Eli

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Kjære Muffe, du er morsom. :)

Eli har veeeldig dårlig samvittighet for at hun ikke har vært streng nok?! ^^

(til informasjon må vi sjefene godkjenne innlegg før de kommer på trykk, derfor vises de ikke med en gang!)

Anonym sa...

Ajaj sjefene! Trodde det var noe gæernt!
Eli

Anonym sa...

Who's the Muff?