måndag 22. september 2008

Eeehh....

Hva skjer her da, folkens? Latskapen lenge leve, både for meg og andre *flire*

Jaja, så tok det et år før jeg kom ut av skrivetørka. Men kommentarene jeg har fått på Skrivekroken (http://www.home.no/skrivekroken) og Nettpoeten (http://www.nettpoeten.com), begge er steder dere bør ta dere en titt innom ;) er at jeg har utvikla meg på det året jeg ikke har skrevet, og det jeg HAR skrevet bare ble bullshit. Så da så... da var det vel meningen da :)
Kanskje legge ut litt her? ;)

Stifinner

Fanget i tomheten
sitter du
ler i støyende falsett

øyne, tørt søkende
etter vann

Først på sensommeren
vitner roseskinn
og bølgesmil om blomstring


Liten endring på Fortidens melodi, den har skifta tittel til Fremtidshåp.

Fløyten spiller myke
melodier

mens du står
i dansende fønvind

og ser solnedgangen
farge fremtiden
i rødt


Og til slutt et sint dikt

Heksespinn

Tankene dine blir sortere
mens jeg går

teller skritt

du lager heksespinn
med ord

bare for meg

sjøen omslutter meg
bølgene viser forskjellen

på hvitt og svart

de hvisker ”vi trenger ikke
mer vann nå”

Mulig jeg sender et av disse til Mikkel og Simon, om tilbudet fortsatt står ved lag.

Ellers har jeg blitt student igjen, Språklig Kommunikasjon denne gangen, og det virker mer lovende en bvp gjorde. Og så har jeg flytta til Trondheim, da, men det har vel de fleste fått med seg via Nettby og ED og det hele :)
Trives veldig godt her, med både studier, venner og byen generelt. Muldra, vi må ta en kafetur en gang eler noe :)
Jeg slutta på Allservice den 11 juni, siden jeg skulle dra til Bulgaria den 13, som var min oprinnelige sluttdato. Jeg savner folka der enda, og ikke minst min vidunderlige resepsjonsjobb, som etterhvert gikk videl Grafisk Design fra halv 8 til halv ett og resepsjon fra halv ett til halv 4. Veldig fin dag på meg der :)
Jessjess, var vel ikke så mye mer å fortelle da. Håper folket har det bra og titter innom her av og til :)
Klem til alle fra meg :)

Ingen kommentarer: