tysdag 20. november 2007

Jobb, skrivetørke, sanger, m.m

Hei og tjohopp alle sammen :)

Ja nå var det lenge siden man hadde gitt livstegn fra seg her! Hva skjera folkens? Er det no liv? ;) Her har det skjedd masse. Jeg har fått meg JOBB i resepsjonen på en attføringsbedrift. Meningen er at jeg skal være her i 10 mnd og lære litt om administrasjon og sånnt. Få opplæring og utdannelse. Gøy gøy.

Har hatt en liten stor skrivetørke siden sommeren, og det har irritert meg grenseløst. Men nå er den på retur med et par sangtekster og dikt i bearbeidings og modningsfasen :) Skriveleir på nett-ideen var forresten genial! Glupe mennesker! Kult at du traff Ragnfrid igjen, Kristin! Utrolig morsomt :D

Ellers har jeg ikke så masse å si, annet en god jul og god advent om jeg ikke skriver her før ;)

Ingen kommentarer: