torsdag 28. juni 2007

Innlegg til skriveleirens blogg :-)

Jeg sitter nå her på datarommet og leser på skriveleirens nyoppstartede blogg og da falt det meg inn. Hvorfor ikke skrive en aldri så liten tekst selv og? Sammen med meg sitter Ingunn, Mirnesa, Isabel og Evelyn, alle er de opptatt med sine ting på dataen og alle er de noen kjempesupre personer. Skriveleir er en fantastisk uke, så har jeg allerede fått konstatert det for
alle dere som ikke er her og som lurer på hva dette er for noe. Og jeg som
er her for andre gang, må bare få lov til å si at det er heeelt, heeelt nødt
til å bli en skriveleir 3 også. Jeg melder meg hvertfall på med det samme.
Simon og Mikkel er to kule forfattere som lærer oss mye og lar oss skrive
mye artig. I dag har vi vært i Botanisk Hage. Der var det mange morsomme og
rare lukter, farger og planter og historiene som stod skrevet på en del
faktarelaterte plakater eller hva jeg skal kalle det var evig bra, om enn
noe syke. Hvis noen er interessert kan jeg for eksempel meddele dere at på
en tur til Japan for å oppdage nye planter døde 33 stykker, 2 stykker hoppet
over bord og 20 stykker ble forgiftet da kokken tok blykarbonat i
pannekakene i stedet for hvetemel. Med andre ord en ikke helt udramatisk
reise. J Vel, vel, akkurat nå sitter jeg her og gjør som Bob lærte oss på
skriveleir for 2 år siden, nemlig å skrive akkurat det man tenker og det er
overraskende hvor mye bullshit som kommer ned på arket da J

Jess, helt til slutt vil jeg avslutte med at dette har vært en super uke
hittil. Dere er alle sammen en gjeng flotte mennesker som jeg er ufattelig
heldig å få lov til å tilbringe noen dager sammen med i sommerferien. Og Eli
er en super leirkoordinator. Da håper jeg at jeg har fått skryte av alle
sammen, av deltagere, ledsagere, forfattere, Eli og Aasmund.

Og dersom det blir en ny skriveleir anbefaler jeg dere alle sammen, meld
dere på, dere kommer absolutt ikke til å angre!!!!!!!!!!

Ellinor Hidle 18 år.

Ingen kommentarer: