fredag 10. august 2007

Skriveleir-cd-en = superbra :-)

Så kom da denne etterlengtede cd-en dalende ned i min postkasse og ivrig som
jeg var ble den ganske så raskt satt i gang på stereo-anlegget mitt (elsker
stereo-anlegget mitt, den tar daisy-plater =), og da ble det masse gode
minner som dukket opp i hodet mitt da jeg satt og hørte alle de fantastiske
tekstene og stemmene til oss alle. Så flinke alle er (så fikk jeg bare sagt
det og skrytt litt av oss alle, for det fortjener vi). Og så sinnsykt greit
at du sendte oss to eksemplarer, Eli, med det løste du mitt store
bursdagsgaveproblem, mødre i midten av 40-årene er virkelig ikke de letteste
å kjøpe gaver til og når jeg da hadde gått og grublet så lenge på va jeg
kunne at bursdagsdagen allerede va der, kom svaret fort og greit, hva med
det ekstra eksemplaret av skriveleir-cd-en? Og gaven, den slo godt an den,
he..he.. :-=) Med dette vil jeg på ny takke alle for en super uke vi fikk
sammen og for en flott cd som frisker opp minnene fra denne fantastiske uka
som vi fikk dele sammen på Rønningen.

Keep up the good work, alle sammen.

Ellinor 18 år.

P.S: Er det virkelig sånn jeg høres ut "grøss og gru":-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ellinor! Hvis det kan være en trøst! Jeg er ennå ikke blitt vant til min egen stemme!

Og apropos antallet skriveleir-CD-er. Det er mere der det kommer fra! Bare si fra hvis dere vil ha julegaver til mor, far, søster, bror, bestefar, bestemor, onkler og tanter og alle dere kjenner!

Eli