fredag 17. august 2007

Ja nå skriver jeg igjen! Herregud, for ei masetuppe jeg er!

Bading var genialt ja!! Nemlig! Det verste var at buksa mi ble BLÅERE av det! Jeg trodde den skulle bli litt mer falma jeg, men neida! Hihi. Men det var jo kjekt. Og du er god, Kristin som greier å se foorskjell på hvem som skriver. Det gjør stortsett jeg og ;)

Ellers har jeg oppretta et forum siden sist, bare fordi jeg var nysgjerrig på hvordan det funka :D Hadde vært morro om noen av dere ville regge dere, så kan vi invadere hele greia med skriveleirprat! JA! God ide!!
http://www.phpbbserver.com/skravle/index.php?mforum=skravle

Sånn, nå skal jeg la dere stakkars mennesker være i fred for en stund :D hihi. Var sånn det gikk med folkehøgskolegjesteboka for kullet mitt også, jeg invaderte hele greia med skravvelet mitt :p

Ciao!

Ingen kommentarer: